קינוחים קטנים לאירועים

קינוחים זה אנחנו הם הכתובת עבור קינוחים קטנים לאירועים. אנו מציעים מגוון שירותי קייטרינג קינוחים לאירועים, בר קינוחים אישיים, דוכני ממתקים וגלידות ועוד. התקשרו או שלחו מייל לבחירת תפריט ולקבלת הצעת מחיר עבור האירוע שלכם.  

אנו בקייטרינג קינוחים זה אנחנו מומחים בקינוחים קטנים לאירועים. פנה אלינו  וקבל הצעת מחיר לאירוע.

תפריטי הקינוחים שלנו כוללים

תפריט קינוחים אישיים

מה בעצם בני אדם רוצים? שנים רבות האנושות מנסה לשאול עצמה את השאלה הזו ועד לרגע כתיבת שורות אלה עוד לא התגלתה תשובה מוחצת. דבר אחד אשר כן גילינו שמשותף לנו, זוהי החיבה האנושית למתוק.

נכון, יש המכורים לטיפה המתוקה ויש כאלה אשר רק חוטאים לעיתים רחוקות, אך כמעט כולם שמחים לחוות את הטאץ' המתוק כאשר הם מגיעים לאירוע כלשהו.

לכן קינוחים קטנים לאירועים יכולים להיות הטאץ' הזה שירים את האירוע שלכם ויערסל את אורחיכם בעננה של עוגות שוקולד אישיות, פטיפורים, מקרונים ועוד רבים.

קינוחים קטנים או אישיים הם בעצם גרסה מוקטנת ומותאמת אישית של הקינוחים המוכרים לנו.  סוג של בופה אשר מורכב ממגוון רחב של קינוחים, אשר כל אורח יכול לסייר בעצמו ביקום המתוק ולהרכיב לעצמו פסיפס שמותאם לו אישית.  זה יכול להיות טארטלט תפוחים- מיני טארט במילוי תפוחים וקינמון, או מיני פחזניות במילוי קרם פטיסייר, ועוד רבים.  האופציות מגוונת והסוד הוא בשילוב. 

אפשר לקחת את הנושא גם שלב קדימה ולתכנן כמה קינוחים אשר משלבים אלמנטים שלכם- תמונות, תחביבים, שמות.. תארו לעצמכם פחזנית עם הראש שלכם בתוכה או מוס שוקולד בעיצוב דגל יפן (אם זה הקטע שלכם)..

 מומלץ לתכנן את התפריט לפני ולהרכיב את בופה הקינוחים ספיציפית עבור האירוע שלכם וקהל היעד- מבוגרים או ילדים, אירוע משפחתי ואינטימי או עסקי וגדול ועוד.

בופה קינוחים ומתוקים


לעיתים יש נטייה קצת לדחוק לצד את הפן הקינוחי של האירוע. נכון, האוכל הוא הרבה פעמים האטרקציה המרכזית, אבל אקורד הסיום הוא לעיתים מה שנשאר עם האורחים. קונדיטוריה היא אמנות אשר דורשת מידה רבה של מיומנות ונסיון, כל טעות קטנה בחישוב הכמויות והמרכיבים יכולה להוות השפעה רבה בטעם ובטקסטורה. בכלל בתקופתנו, עם פריחת תוכניות הריאליטי בישול והעלייה הכללית בתשומת הלב לאוכל, הקונדטוריה הגיעה לרמות חדשות של דיוק, טעם ומראה. וכתוצאה מכך, עלתה גם רמת סף הגירויים של הקהל. הרבה יותר קשה היום להרשים ולתפוס את תשומת הלב, הרף עולה ותמיד מחפשים את הנוצץ והחדש יותר. אבל לעיתים הסוד הוא דווקא בשילוב של המנות הקלאסיות והטעימות המוכרות לכולנו, עם פן חדשני, טוויסט מעניין או איזו נגיעה אישית שתשאיר חותם. המיקס בין הפשוט למתוחכם, בין הטעם ובין האסתטיקה, יוצר חוויה שנשארת עם האורחים. אפשר גם לשלב את הקינוחים בעיצוב של האירוע עצמו, מבחינת הצבעים והאווירה.

. בקינוחים זה אנחנו תוכלו לבחור ממגוון אופציות- מעגלות גלידה וממתקים עד בופה קינוחים ומאפים אישיים, עוגות מפוארות ושתייה חמה.  התקשרו או שלחו מייל היום להרכבת תפריט אישי עבורכם וקבלת הצעת מחיר.

קרא עוד