קינוחים מתוקים פרווה

קינוחים זה אנחנו הם הכתובת עבור קינוחים מתוקים פרווה. אנחנו מציעים מגוון שירותי קייטרינג של קינוחים ומתוקים עבור כל סוגי האירועים. אירועים עסקיים, משפחתיים, גדולים וקטנים. התקשרו או שלחו מייל להרכבת תפריט וקבלת הצעת מחיר עבור האירוע שלכם.

אנו בקייטרינג קינוחים זה אנחנו מומחים בקינוחים מתוקים פרווה. פנה אלינו  וקבל הצעת מחיר לאירוע.

תפריטי הקינוחים שלנו כוללים

מתוקים פרווה לאירועים

שאנו באים לתכנן כל אירוע שחשוב לנו יש הרבה התרגשות שמלווה את העניין. בין אם זה אירוע אינטימי בבית, עם משפחה וכמה חברים מובחרים כמו יום הולדת, קידום בעבודה או סתם נחיתה על הירח, או אם זה אירוע גדול ומושקע באולם עם הרבה אורחים, הפקה וציוד.

תמיד יהיו בדרך חששות, תקלות, ריצה בין ספקים שונים, שמלווים בציפייה והתרגשות. יש שוני בדרך התכנון, אבל המשותף לכל האירועים הוא הרצון שיהיה אירוע כיף, נזכר ושכולם ייהנו. בשביל שזה יקרה, יש המון גורמים שצריך לקחת בחשבון, ואחד המרכזי הזה בינהם הוא כמובן נושא הקייטרינג, ובפרט תחום הקינוחים.

יש כמה אסכולות להגשת הקינוחים- תוכלו ליצור כבר מהתחלת האירוע עמדת בופה אשר תגיש מגוון קינוחים ומתוקים. היתרון בדרך זו היא שכבר מתחילת האירוע האורחים יכולים לנשנש קינוח אישי או ממתק יחד עם בופה מצומצם, וכך ייכנסו לאווירה ישר מהתחלה.

או שתעדיפו לחכות לשלב מאוחר, אחרי שכבר אחוז נכבד מהאורחים כבר שיכור, הדודה תפסה אותכם לשיחה על מתי החתונה, החבר הטוב שלכם רוקד באקסטזה ברחבה ואז פתאום מגיע בופה הקינוחים וכולם חוזרים לרגע להיות ילדים. אתנחתת סוכר קלה כמו שאומרים.

בופה הקינוחים גם יכול להיות חלק עיצובי מהאירוע העצמו. אם החלטתם על נושא מסוים- נניח בר מצווה של ילד אשר התשוקה שלו בחיים היא חלל.  התפאורה, העיצוב והמוטיב החוזר באירוע יכול להיות כולו בהשראת החלל והירח. דמיינו אורות זוהרים וציורים של כוכבים על התקרות, ואז מגיעים אל חלק הקינוחים והעוגות, הממתקים כולם מעוצבות בצורות של כוכבים, הירח, שבתאי, חייזרים או כיד הדמיון העולה ברוחכם.

קינוחים ומתוקים פרווה וחלבי

 

אם חשובה לכם השמירה על הכשרות ואתם מתכננים אירוע כשר אשר גם מגיש מגוון מנות בשריות, תוכלו למצוא בקינוחים זה אנחנו מספר אופציות של קינוחי פרווה טעימים ומתוקים שישלבו וינעימו את חיך האורחים שלכם.

הנה כמה דוגמאות לקינוחי פרווה מעוררי תאבון-

מקרונים- המקרון היא עוגייה אפויה קלה- ללא קמח, חמאה או שמן, הבנוייה משתי שכבות דקות של בצק מקרון טבעוני שבינהין שכבת קרם. יש מגוון טעמים- קוקוס, פירות יער, חלבה ועוד שאינם חלביים, טעים וצבעוני.

מוס שוקולד פרווה אוורירי- מוס שוקולד אישי וקליל העשוי משוקולד מריר וביצים, מתאים לכל אירוע, ילדים ומבוגרים כאחד.

סוכריות על מקל ושאר ממתקים-  סוכריות גומי, לוליפופס, נחשי גומי ועוד רבים. מגוון של ממתקים קשים וסוכריות פרווה שאפשר לזלול ולהינות.

טארלטים- טארטלים הם בעצם מנות פאי אישיות במגוון טעמים-  טארטלט במילוי תפוחים וקינמון, טארטלט לימון בטעם חמוץ מתוק עם זילופי מרנג ועוד.

קרא עוד