מתוקים לבר מצווה

אנו בקייטרינג קינוחים זה אנחנו מומחים במתוקים לבר מצווה. שירות קייטרינג מקצועי ובעל ניסיון המתאים במיוחד עבורכם את השירות עבור האירוע שלכם. בר מתוקים, עגלת ממתקים, עוגות מעוצבות ועוד. התקשרו או שלחו מייל להרכבת תפריט וקבלת הצעת מחיר.

אנו בקייטרינג קינוחים זה אנחנו מומחים במתוקים לבר מצווה. פנה אלינו  וקבל הצעת מחיר לאירוע.

תפריטי הקינוחים שלנו כוללים

בר מתוקים לבר מצווה ואירועים

בר מצווה. אבן דרך בחייו של כל נער יהודי, הפיכה לגבר מילד וקבלת עוול ההתבגרות. אכן בימינו נראה כי הילדים מתבגרים הרבה יותר מהר מבעבר, אך עדיין סמל הכניסה לעולם המבוגרים נותר עימנו, בין אם אתם דתיים או לא, בר מצווה בד"כ היא סיבה למסיבה ליהודים. 

בכל אירוע חגיגי, ובר מצווה בפרט, יש המון דברים לתכנן ואחד העיקריים שבהם הוא כמובן האוכל, וליתר דיוק, הקינוחים.  אם יש דבר שילדים אוהבים יותר מלשחק פורטנייט ולצלם את עצמם באתגר היוטיוב החדש- זה קינוחים וממתקים.  כמובן שביום ביום עדיף לא להגזים איתם, אך באירוע מיוחד וחגיגי כמו בר מצווה, הקינוחים והממתקים המוגשים באירוע הם נדבך מאוד חשוב מהאווירה הכוללת של האירוע. 

בעיקרון, בגלל טבע החגיגה, כדאי לשים את הדגש על הממתקים שילדים אוהבים. אדפטציות של הממתקים האהובים והמוכרים, עם טעמים פחות
"מתוחכמים", חזקים ומרירים, ודגש מיוחד על האסתטיקה והמראה הצבעוני שמושך את העין והלב.
כמובן שמומלץ גם לא להזניח את המבוגרים, גם לדודים ולסבתות מגיע להינות. כך שאפשרי ואף מומלץ לייצר תפריט אשר משלב גם אטרקציות לילדים וגם למבוגרים.

מגוון קינוחים ומתוקים לאירועים

בקינוחים זה אנחנו תוכלו למצוא מגוון של שירותי קייטרינג לאירוע הבר המצווה-

  • עגלת גלידה– מה יותר כיף ומשמח לבב אנוש (חוץ מיין, אבל בואו נחכה עם זה עד החתונה לפחות) מאשר גלידה. דמיינו לעצמכם נכנסים אל האולם ובפינת החדר מוצבת לה עגלת גלידה מעוצבת וקלאסית, עם מראה וינטאג' וצבעים מושכים. הילדים משתובבים, רצים ועומדים בתור לקבלת הטעם האהוב עליהם- שוקולד, וניל, סורבטים וכל הבא ליד.
  • שולחן/ עגלת ממתקים– זהו גם טאץ' שמושך ילדים מכל המינים. בופה מעוצב של כל הממתקים שילדים הכי אוהבים- סוכריות על מקל, שוקולדים עוגיות ועוד. דמיינו כניסה לעולם הפנטזיה הלקוח מצ'רלי וממלכת השוקולד ותפליגו בין הצבעים העזים והטעמים המתוקים.
  • בר/ בופה קינוחים- עבור האורחים היותר בוגרים (אך לא רק) אפשר להציב שולחן המאסף אל תוכו מגוון רב של קינוחים לפי בחירתכם. בראוניז שוקולד עשיר- קוביות שוקולד איכותי ועשיר עם שברי אגוזים. טראפלס שוקולד מריר וויסקי, טארטלט לימון בטעם חמוץ מתוק עם זילופי מרנג, ועוד רבים.
  • עוגות מעוצבות אישית- זה אחד המרכיבים אשר חובה בכל מצווה. עוגה אשר מעוצבת אישית עם תמונה של חתן השמחה, או מעוצבת על פי התחביב האהוב עליו או דמות המוערצת עליו, שחקן כדורגל, כוכב יוטיוב, פוליטיקאי אהוב (יש גם ילדים כאלה..) תגרום לכל ילד להרגיש כאילו עכשיו החגיגה באמת נועדה עבורו.

קרא עוד