מארזי קינוחים לאירועים

מארז קינוחים איכותי לא חייב להיות יקר, אבל כן חייב להראות יוקרתי! – מארזי הקינוחים שלנו פותחו מתוך הבנה כי הנראות חשובה לא פחות מהטעם. בנוסף לקינוחים איכותיים, אנו מספקים במארז את כל האלמנטים העיצוביים לעיצוב שולחן קינוחים מרהיב ומקצועי

הקינוחים במארז

50 קינוחים אישיים (פרווה/חלבי)

 מקרונים צבעוניים
מגוון טעמים וצבעים של מקרונים

כדורי טראפלס על מקל
טראפלס מצופה שוקולד

קינוחי כוסות בטעמים
מגוון קרמים ומוסים משתנים

מיני אקלר וניל
אקלר מאורך במילוי קרם וניל

כולל גם..

אלמנטים עיצוביים ומה שצריך ליד

מפרט קינוחים ועיצובים 
הסבר על הקינוחים והמלצות לעיצוב השולחן.

סטנד דקורטיבי 
סטנד קשיח להרכבה פשוטה ומהירה 

נייר אפייה מעוצב
ניירות מעוצבים לסידור הקינוחים

כפיות אישיות ומפיות מהודרות
כפיות ומפיות מעוצבות

עמדה קינוחים מעוצבים לאירועים
כולל אלמנטים עיצוביים
מארז הקינוחים
מארז קינוחים קייטרינג לאירועים (7)
מארז קינוחים - קינוחים איכותיים

מארזי קינוחים לאירועים

אם יש דבר שמשותף לכולנו, כמעט בכל מקום וכמעט בכל מצב, זה הרצון שיראו אותנו, שיבינו אותנו וישתנו לנו יחס אישי ומיוחד. ממש ככה מרגישים גם אורחים שמוזמנים לאירוע, ובכלל לא משנה אם זה אירוע עסקי, משפחתי או חגיגה של מכרים או חברים טובים. כל אורח בסתר ליבו, רוצה לדעת שההגעה שלו חשובה למארגני האירוע, ושכמו שהיה חשוב לו להשתתף בשמחתם, כך גם להם חשוב שאכן עשה כך. מה אנחנו רוצים להגיד? שהסוד להצלחה של אירוע, כל אירוע, הוא התחושה של האורחים שהם חשובים לכם, ושאתם מודים להם על הגעתם, גם אם לא הצלחתם לעבור אחד אחד ולהודות להם באופן אישי. איך תוכלו לתת להם את התחושה הזאת? יש לנו רעיון לפחות לדרך אחת, מוצלחת במיוחד – קינוחים אישיים לאירועים.

קייטרינג כשר בתל אביב והמרכז

בתל אביב, העיר שלא נרדמת, קייטרינג בשרי כשר הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות המקומית. עם מגוון אירועים וחגיגות המתקיימים בעיר, השירותים של קייטרינג בשרי כשר הם במחלוקת.

קייטרינג בשרי כשר בתל אביב ואזור המרכז מציע מנות שמשלבות את המסורת היהודית עם המטבח המודרני. מנות בשר משובחות, טריות ומגוונות, מגישות על ידי שפים מיומנים שיודעים לשלב בין המסורת לחדשנות.

האיכות הגבוהה של המוצרים, הקפדה על הכשרות והשירות המקצועי, הם מה שהופך את הקייטרינג הבשרי הכשר לבחירה מועדפת של רבים. בין אם מדובר באירוע חתונה מפואר, בר מצווה או אירוע עסקי, הקייטרינג הבשרי הכשר מספק חוויה קולינרית מרשימה שלא נשכחת.

בתל אביב, עיר שהיא מרכז תרבות ואוכל, הקייטרינג הבשרי הכשר ממשיך להתפתח ולהתחדש, תוך שמירה על המסורת והכשרות. זו חוויה שלא רק משביעה את הקיבה, אלא גם מרגשת את הלב.

הצעת מחיר בקליק