קינוחים אישיים לאירועים

אז מה זה בכלל קינוחים אישיים לאירועים? ומה כל כך אישי בהם? מה הרעיון מאחרוי הקונספט ואילו סוגי קינוחים מגישים בסוג אירוח זה? הכל על קינוחים אישיים לאירועים. לקבלת הצעת מחיר לאירוע, צרו עמנו קשר דרך האתר ותוך דקות תקבלו כמה הצעות מחיר ותפריטי אירוח אל המייל.

על מנת לענות על השאלה מה זה קינוחים אישיים לאירועים צריך קודם כל לעשות סדר בכל המגוון המוצע היום לאירועים. אז אילו סוגי קינוחים אישיים לאירועים קיימים?

  • קינוחי כוסות לאירועים – קינוח כוס זה בעצם כוס פלסטיק קטנה (אפשר גם זכוכית) מלאה בקינוח קר ובמגוון טעמים וצבעים. הנה דוגמאות לכמה סוגי קינוחים: גבינה עם קראמבל למעלה,מוס שוקולד איכותי, קרם פסיפלורה, מוס מנגו ועוד.
  • מקרונים צבעוניים במגוון טעמים – המקרונים מונחים על מגדל צבעוני ומרהיב ביופיו. נשאלת השאלה האם כל צבע של מקרון מעיד על טעם אחר? כן לדוגמה צבע ירוק מעיד לנו על מקרון פיסטוק צבע, מקרון בטעם פטל או תות. ואז ישבתי וחשבתי איזה עוד צבעים יש לנו במקרונים נכון הנפוצים הם באמת ירוק, אדום, לבן ואז נזכרתי מה זה לבן אני חושב של הוועד זה מקרון בטעם קוקוס אבנים בכל מקרה כפי שהבנתם מקרונים והכל רימקס לקינוחים אישיים מאוד טובים לאירועים יש שם הרבה מאוד סוגים והרבה מאוד פעמים מה שקשור זה לדאוג שמזמינים קינוחים אישיים לאירוע בתוך התפריט של הקינוחים יהיו גם מקרונים
  • אקלרים שבדרך כלל מגיעים בטעמיו וניל או שוקולד, אקלרים זה קינוח שהרבה מאוד אנשים אוהבים בגלל שיש לו ניחוח צרפתי והוא נחשב לקינוח איכותי האקלרים בדרך-כלל מונחים על השולחן בצורה מסודרת אחד ליד השני 

לסיכום כפי שראינו עד עכשיו קינוחים אישיים לאירועים זה שם כללי להרבה מאוד סוגי קינוחים. כמובן שיש קינוחים אישיים שאף אם עושים אותם פרווה, טעמם יכול להיות איכותי ומשובח.

לקבלת הצעת מחיר לקינוחים אישיים לאירועים פנו אלינו דרך האתר ותוך דקות זה קבלו את מחירון האירועים שלנו שיהיה לכולם המשך יום מתוק מתוק מתוק מכל צוות קינוחים זה אנחנו

שולחן או מארז קינוחים אישיים לאירועים

קייטרינג קינוחים זה אנחנו מציע קינוחים אישיים לאירועים בשתי צורות הגשה.
שולחן קינוחים לאירועים – תפריט שולחן קינוחים שלנו מציע מגוון קינוחים אישיים בטעמים מגוונים ובצבעים טבעיים ואיכותיים. השירות שלנו כולל גם שירות אנשי צוות, שירות עיצוב והגשה.
מארזי קינוחים אישיים לאירועים – מארזי קינוחים שלנו מציעים את הטעם הקינוחים רק מארז בעיצוב עצמי בשיטה זו אנו חוסכים לך מעריך עלויות רבות והוא בעצם בהליכים לך קינוחים איכותיים בעלויות נמוכות משמעותית שירות שולחן קינוחים לאירועים הכולל את כל השירות שציינו

מקרונים
קינוחים אישיים - מקרונים בשלל צבעים

מארזי קינוחים אישיים לאירועים

אם יש דבר שמשותף לכולנו, כמעט בכל מקום וכמעט בכל מצב, זה הרצון שיראו אותנו, שיבינו אותנו וישתנו לנו יחס אישי ומיוחד. ממש ככה מרגישים גם אורחים שמוזמנים לאירוע, ובכלל לא משנה אם זה אירוע עסקי, משפחתי או חגיגה של מכרים או חברים טובים. כל אורח בסתר ליבו, רוצה לדעת שההגעה שלו חשובה למארגני האירוע, ושכמו שהיה חשוב לו להשתתף בשמחתם, כך גם להם חשוב שאכן עשה כך.

מה אנחנו רוצים להגיד? שהסוד להצלחה של אירוע, כל אירוע, הוא התחושה של האורחים שהם חשובים לכם, ושאתם מודים להם על הגעתם, גם אם לא הצלחתם לעבור אחד אחד ולהודות להם באופן אישי. איך תוכלו לתת להם את התחושה הזאת? יש לנו רעיון לפחות לדרך אחת, מוצלחת במיוחד – קינוחים אישיים לאירועים.

קינוחים אישיים לאירועים מגיעים בשלל סוגים ומינים, החל מעוגות אישיות, מצופות קרמים וזיגוגים או מעוצבות בבצק סוכר, דרך קאפקייקס צבעוניים, כוסות אישיות עם קינוחי שכבות, מיני טארטים וטארטלטים, עוגיות ומאפים ועוד ועוד ועוד. ניתן כיום להזמין כמעט כל סוג של עוגה מפורסמת בדגם אישי ומוקטן, וגם עוגות ייחודיות ומקוריות המעוצבות בהתאמה אישית.

גם שומרי הכשרות ביניכם לא צריכים לדאוג – יש מגוון עצום של קינוחים אישיים פרווה לאירועים, והחדשות הטובות באמת הן שמבחינת הטעם אתם אפילו לא תרגישו שאתם שומרים על הכשרות, כיוון שכיום קינוחי פרווה לא נופלים בטעמם מקינוחים חלביים, ובשני המקרים יקבל כל אורח ואורח רגע פרטי משלו בגן עדן של מתיקות.

אקלר וניל פטל
אקלרים במגוון טעמים

היתרון שבהגשת קינוחים אישיים לאירועים

קינוחים אישיים לאירועים משמשים פיתרון מעולה סיום ארוחה בצורה איכותית ומשובחת. את הקינוחים ניתן להשיג גם בגלל סתם חלבית וגם בגירסת הפרווה.
קינוחים אישיים לאירועים מתאימים למגוון סוגי האירועים כמו חתונות בר מצווה, בת מצווה, פסיק, כנסים מקצועיים, ימי הולדת אוכל לאירוע או סיבה למסיבה שניתן לחשוב עליה. הקינוחים בדרך כלל מאופיינים בצבעים אחידים וחזקים אשר ניתנים להתאמה בהתאם לסגנון ואופי האירוע

תפריט קינוחים אישיים לאירועים

התפריט קינוחים אישיים שלנו מציע מגוון קינוחים חלביים או פרווה בהתאם לבקשת הלקוח. הקינוחים האישיים שלנו נעשים באופן מקצועי ורק מחומרי גלם איכותיים. התפריט ניתן לשינוי בהתאם לסגנון האירוע. תפריט קינוחים אישיים לחתונה למשל, יאופיין בצבעים בהתאם לאופי ועיצוב החתונה. את התפריט ניתן להתאים לפי סגנון האירוע. אלמנט נוסף הוא התאמה לקהל היעד, למשל קהל בגיל השלישי מומלץ להציע לו קינוחים ללא סוכר ופירות בריאים ורעננים.

למה כדאי לכם לבחור קינוחים אישיים לאירועים?

אנחנו מדברים בעצם על קינוחים קטנים לאירועים, עוגות של ממש רק בגודל קטן, אישי, שכל אחד מקבל לעצמו ואין צורך לחתוך ולהתחלק עם אחרים. לשיטה בה מספקים קינוחים אישיים לאירועים יש לא מעט יתרונות:

  • קינוח אישי הוא יחס אישי – כפי שכבר ציינו, האורחים שלכם מחפשים יחס אישי. מה ייתן להם תחושה כזאת אם לא עוגה אישית מעוצבת ויפהפיה שכל כולה שלהם?
  • אף אורח לא מפספס את המראה המזמין והיפה של הקינוחים – כשיש עוגה גדולה שמחולקת לכולם, כל אחד מקבל רק פיסה קטנה, שנראית הרבה פחות טוב מהשלם, וגם לא בהכרח מכילה את כל מרכיביו. עם קינוח אישי כל אורח מקבל בדיוק מה שקיבלו אחרים ונהנה מהקינוח בשלמותו.
  • אתם מייצרים תחושה של שפע – בר קינוחים אישיים הכולל סוגים שונים של קינוחים קטנים הוא אחד המראות היפים והמעוררי תאבון ביותר. זה צבעוני, זה מיוחד, זה מגרה וזה מייצר תחושת שפע ונדיבות.

הצעת מחיר בקליק